PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

orang gila ~

ada orang gila text aku . aku tak kenal pon ,
dah bnyak kali kne ,
korang pon pernah kene gak kan ?

*malam tuh aku hang gy KFC . than msa nak balek ada budak mcg aku .
ni haa text dyer hantar kat aku :

017 : hai
didi : ni sape ? jangan main2
017 : izwan
didi : jangan nak typu lah . aku tade member nama izwan !
017 : memang awk x knl sy..sy org bangan serai
didi : dah tu cane kaw bleh dpt num aku ?
017 : dh memang ada dlm ncet..so sy sje nak test..nme awk didi kan..
didi : tayah laa nak typu . dah tu mne kaw dpt fon tuh ? kaw curi ? bagi emel fb kaw !
017 : sy akn bg tau awk..tpy ada syarat
didi : ko yang text aku dulu nak syarat2 plak . klau brani bagi lah emel fb !

*pastu dye tak bls . korang rasa patut tak aku tayang num dye besar2 ?

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi