PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

ape yang aku mimpi -.-'

yeah ni cerita psal semalam ,
aku baru balek dri rumah sedara , than msa tuh ngantok giler ,
aku pon tak sempat nak bukak pintu aku dah tydo dah , lantak situ !
than bapak aku kejut sruh tydo kat bilik , adoii skejap laa didi sedang ber-bueno . kacau betol ~
than aku pon melompat kat atas katil , kalau patah bukan ada ape2 pon ,
yelah kan klau bapak aku marah cuma sehari , rilex sudah , HAHA
than pagi tuh mak aku plak kejut . adoiii kacau kacau ~
than mak aku kata kat aku yang aku ngigau smalam -.-'
dialog aku ngan mak aku , hee

mama rock : weih didi bangunnnnnn !!!
didi : hmm
mama rock : bangunnnnnnn , dah pkol brape dah ni .
didi : *lantak situ
mama rock : dah dah bangun ,
didi : yeah yeah , dah bangun dah ni .
mama rock : didi mimpi ape smalam ?
didi : ha ? mimpi ape ? nape ?
mama rock : didi ngigau smalam . kitorg smua gelak , HAHA
didi : lahh yeke , makkk segann nyerr . didi ngigau camne ?

than mak aku mula lah bercerita psal aku ngigau tuh ,
nak tahu camne aku ngigau ? aku cerita korang dengar , tanak dengar lantak situ ;)
mula2 adik aku pergi kat meja nak amik buku ,
msa tuh aku main tido jeh kat atas sofa ,
than adik aku ingat aku tngah ckp kat fon ,
adik aku tngok aku tngah cakap camni haa : enjoyyy enjoyyy ~ *sambil mletakkan tangan kat telinga
adik aku pon ape lagi kecoh laa satu keluarga , haha
ayam punyer budakk -..-
pastuh mak aku terbahak2 gelak -.-'

*lain kali klau nak tydo tuh basuh kaki !

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi