PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

perempuan is girl

assalamualaikum. tak jawab dosa, klau jawab sayang menyayangi~ hehe
im sho sho sho sowwy sbb dah lamew tuck updates blogs yaww awh awh. BiAsEw lah ken, JaNjI lelaki janji pAlSu, wakaka. sowwy coz im use rewmpitz word. i like. loike seriousley >.< sebelom tu, thanks kepada followers twitter and blog. love you, muahhhh kanan kiri pipi :p

dekat twitter ada yang suruh update ciri-2 prempuan idaman aku. hmm banyak lah kau. aku mmg dah ada update pasal tu tapi cerita tu tentang perempuan tomboy. tak perasan ke? HAHAHA lets start bebehhhhhhh *merecik



1) yes, aku suka girl yang jenis tenang je. dia mcm watlek watpeace watcool. ni tak, yang jenis nak berak pon tulis kat status. mmg aku reject terus, haha. tapi girl yang terlalu tenang pon tak boleh jugak -_- nanti apa dia nak ckp semua terus terang. kalau mcm tu mesti dia komen pasal muka aku, aku dah laa tak seberapa hensem. err ada lah suam-2 cute, hahahahahhaha kdiam



2) nama dia maria elena zarul. dia kalau buat lawak no satu. dia suka ckp bahasa campur like this lah mcm bahasa melayu campur with bahasa inggeris but dia memang like word campur-2 lah, hahaha. yess aku lebih suka prempuan bertudung. taktahu kenapa. nampak ayu,comel,cute,sopan,shekshi,cantik,osem,pretty and memang debommm lah :o kenapa aku letak pic maria elena zarul? HAR-HAR sbb aku suka awek bertudung yg perangai mcm dia. dia mcm gila-2 sikit, pastu sporting habis. itu yang saya mahu :p tapi takde lah terlampau gila, karang lain jadinya xD hehehe

3) buat muka -__-
seriousleyyy aku tak suka prempuan buat muka dekat facebook. buat mulut mucung, pastu jelir lidah then buat peace kat bibir. kenapa? why? ishh tak suka lah, haha. tapi kalau dia buat sikit-2 takpelah. then yang suka buat mata sepet sikit, pastu tunduk sikit, pastu buat mulut sikit, oke! dah cukup buat aku tergelak, haha kalau cute takpe :p #terasake

4) tak pakai tudung
err HEHE. kalau lah aku takde jodoh dgn prempuan yg pkai tudung, yg tak pkai tudung pon moleh leww. ikut kesedapan rasa aku, amboii merasa pulak hehe aku suka yg berambut pendek. muka mesti mcm perempuan, kalau mcm jantan buat apa -.- dia mesti rock bebehh. sporting gila pastu pandai jaga hati aku :>

5) tak pengotor
iyekkkk aku tak suke prempuan kotor. tak kira lah dlm status ke face to face ke. ni kalau update status mesti nak kotor-2 je -.- pastu melucah sana sini. tak suka K. take a note gegurlzz. amboii :p

6) manja aww aww
saya suka saya suka :D aku suka jenis awek yang manja gitu. dia slalu cubit pipi aku, K yg ni geli -.- haha
dia mcm selalu buat suara comel lah, tapi takde lah control sangat suara tu, krang tak psal-2 kne pangkat bajet cute dgn aku, HAHA :p

7) trendly
yang ni aku rasa wajib kot klau nak ikut citarasa aku. dia mcm style lah. contoh mcm hana tajima or wtv lah, janji takde nak shekshi sana shekshi sini. karang mcm mana aku nak cover mata aku, huwahahaha yang paling penting, apa yg dia pakai mesti bersesuaian dgn keadaan.

8) kaya
apa? APA? aPa? aku memang suka awek kaya oke. nanti senang aku nak kikis harta dia pastu rampas syarikat bapak dia. klau dia ada blackberry or Ipad ke aku paksa dia suruh bagi kat aku, hehe k gurau. takde lah. tapi seriousley aku suka awek kaya jenis yang baik,sopan dan santun, EHH

tak kesah perempuan tu cantik ke tak cantik. yang penting hati dia ikhlas dan baik dlm apa saja yg dia buat. stay osem guys. lot of the ring, didi whoaahahahaha
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi