PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

kenapa kita perlu terkejut ? baca lahh -..-

situasi pertama - aku rasa korang pon pernah rasa ape yang aku rasa
klau bapak korang bersin mesti korang terperanjat kan ? HAHA
yeah itu nama nyer kita cuak , hee
aku rasa nak mati klau ada orang bersin ,
terkejut dohhhh (!)

situasi kedua - korang terkejut bila nampak minah seksi , terutama lelaki kan ? weih bodoe normal laa tuh ,
kali ni kita tayah terkejut bila nampak awek seksi taw . sbb nnti stok kene maki jeh dngan budak perempuan , HAHA . bila nampak awek seksi mesti kita dialog mcm nih ,,
nama dan watak tiada kene mngena dngan yang hidop atau pon yang dah mati ~

didi : weih weih awek seksi weih , cepad cepad , rugi rugi ~
dodo : perghhhh , pewwwittttttt ~
didi : cuba kaw tngok badan dye , perghhhh besar dohh .
dodo : huh , nnti aku nak cari awek's mcm ni lah ,
didi : cbe kaw tngok tuh , grr geramm aku ,
dodo : sabar nyahh ~

*ape kejadahnyer cakap mcm nih , HAHA . mesti korang pernah ckp camni kan ? hee (aku pon pernah)

situasi ketiga - perggghhhh yang ni paling aku benci n fuck , ni psal perempuan .
kpada yang baca , klau korang perempuan jngan marah taw , HAHA
ni haa aku nak story loly lele coko moco toto ;))
selalu nyer klau kat skolah budak lelaki slalu bwk binatang yg menggelikan , yeah we are rock babeh , hehe
than binatang tersebut menjadi mangsa keadaan seperti : lipas,cicak,tokek,tikus atau pon singa , HAHA
walaupon bende tuh mainan semata2 , tapi asal laa ada lagi betina yg takot mcm nak mati -..-
pleasee lah jngan nak gedik2 , bila tunjuk jeh binatang tuh depan mata mula lah nak melompat2,terjoget2,tergedik2 dan terkentot2 dibuat nyer ~
binatang tu pon dah mati agak nyer , buat ape nak takot ?
aku tngok rasa nak bagi pelempang jeh kat betina yg terkezot mcm **** -.-'
than klau letak jeh binatang tuh kat atas meja mula lah nak menjerit ~
weih bingit telinga aku kaw tahu (!) baik kaw pergi karok sne , jerit puas2 mcm org gila tngah susu kan anak , HAHA 
yang lelaki pon satu . sape sruh prangai mcm haramjadah ? bajet cool laa klau buat kat prempuan camtu ?

*sorry yeah klau terkasar bahasa , haha . ini cuma situasi sahaja , ngeeee

situasi keempat - ni haa lagi satu . nak tergelak aku klau aku sendiri yang ada dlm situasi nih . aku rasa korang semua pernah kene ? terutama budak lelaki yang hensem2 -..- nak tahu ape ? yeahh 'lari bila nampak cikgu' (!)
haa pernah kene kan ? haha . tahu sngat .
buat ape lah nak terkejut ? bukan nyer cikgu tu boleh keja , betol tak .
bila lepak jeh tepi longkang ataupon tngah syok ponteng kelas mula lah nampak kelibat pontianak(cikgu)
dan mula lah episod keja mengejar antara satu sama lain ;))
yang korang serabut lari laju2 tu asal ? bukan nyer cikgu tu dapat tgkap korang pon . jangan takot , dyer ada 'rotan' kita ada 'gedebak gedebukk' . haha . sorry yeah kawan2 , sbenarnyer aku pon pernah kene . alaaa biasa lah kan budak lelaki . ngeeee

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi