PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

happy bufday didi

harini bufday aku yang ke 15 ,
time kluar result pmr than teros bufday aku ,
perghhh gengster *sikit tak banyak
aku pon bergegas balek ke rumah ,
sampai je kat rumah mak aku dah wish kat aku ,
oke bangga jap . well ~

than nak dipendekkan cerita aku pon bukak lah facebuk aku yang comel nih ,
aku tengok penoh inbox and notif ,
oke aku bukak wall aku dulu , HAHA
bapakk lahh ramai yg wish ,
tak cukup muka surat ,
than ada sorang minah ni sampai tak cukup perkataan dye nak wish ,

contoh : happy bufday didi ! smoga panjang umo and dimurahkan rezeki . so harini *some text missing

terbukti betapa ramai nye yang wish *buat muka bangga
than aku pon balas laa komen sekor2 <--- agak kurang diajar
wall to wall pulak tuh , hee
mak aku kata malam nnti makan kek ,
oke aku bukan budak kecik ,
ko sebok pehal ?
kek cuma makanan . mcm ko minum susu . knape ko minum susu ? susu lembu untuk anak lembu lah . yg ko minum knape ? haa camtu jugak kek <--- tetiba marah pehal didi , sakit ? HAHA

ayah aku kata plak nanti ayah aku nak belikan aku baju ,
hoyeahh tak tahu betol ke tak ,
bunyi macam tipu ,
dye tipu peduli ape aku ,
baju tetap baju . no matter what happen baju mesti kne dapat jugak . HAHA

than petang nanti member aku cadang nak pergi mcd and wayang ,
tak tahu lah jadi ke tak ,
kalau jadi nnti aku cite kat belog ea ,

oke lah strangers . setakat ini lah cerita yg aku nak sampaikan ,
tak lawak mana pon cite kali ni . tak tahu lah psal ape ,
myb tak banyak cerita untuk harini kot . oke lah wahai anak muda sekalian ,
like jika mahu . rotan tiada , pelempang berguna juga . chaww ~

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi