PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket
yeahh you rock bunkface ! sekarang nih dah bnyak iklan n lagu dye kluar kat tv . dah lame kot tak tngok diorg . huwahhh diorg antara favourite artis aku . tengok lah cara diorg tuh bagi aku gempak giler doh . tak pernah aku face to face ngan diorg lagi . klau aku face to face dngan diorg memang sampai kekaki aku sruh diorg autograph , HAHA . aku minat lagu n dress diorg . ceyhwahhh ; ) terus kedepan bunkface !!
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi