PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

aku sayang awek aku ibaratkan aku sayang akan facebook aku . walaupon aku single lagi . aku tak sayang kucing aku ibaratkan aku benci myspace aku . walaupon aku tak ade kucing , haha . aku sayang akan semua pembaca2 smua dan juga friends saya di facebook sbb facebook best . facebook boleh menggila dan boleh mengutuk sesiapa sahaja yang aku suka . ehh ehh ayat aku macam ayat dlm karangan . kalau boleh nak full jeh tulisan tuh . HAHA . aku tak tahu ape yang aku merepek sebab yang baca ni pon , aku tahu sngat korang pon tak tahu ape yang aku merepek sebab mak aku sekarang masak kerepek . so , aku nak makan. korang nak sikit ? boleh belahhh ! suruh mak korang masak oke . dan jngan lupe sila like post kat bwh ni wlaupon ape yang aku tulis sekarang membuatkan korang gila walaupon korang memang gila gila gila gila gila gila gilaaaaaaaaaaa !!!!!!!!
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi