PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

cerita tentang ex girlfie aku :( smoga enjoy membaca ~

 first couple : (ATIKAH)
msa aku darjah empat kan aku ada kenal satu minah ni , cun giler laa . suka tengok muka dye . sbenarnyer dye member akak aku . aku plak tak tahu yang dia sama umo dngan aku , HAHA
didi : sape kawan ko tu angah ?
diana : kawan angah , kenape ?
didi : cantik nyerr *ayat poyo . dyer darjah 5 kan ?
diana : aku lagi cantik , HAHA . same baya dngan kaw laa ~
didi : mcm buto perasan nyerr -.-' whoaa typu laa ,
diana : lanchau kaw laa , HAHA . betol laa gampang .

keesokan hari nyer ~
aku balik dari sekolah than duduk kat buaian rumah aku yg dah berkarat tuh . akak n abg aku pon balik dari sekolah . aku dngan muka blurr kata kat akak aku ~
didi : angah , didi rasakan didi suka kat atikah laa , HAHA
diana : whoaa betol ke ni ?
didi : ko jangan bagi tahu atikah plak -.-'
diana : angah nak bagi tahu laa . HAHA . weih along jum kita pergi umah atikah sekarang ,
abang : jommmmmmmmm ~
didi : bodo laa , tayah laa kasi tahu sbb krang dye kata tak suka didi plak (!)
diana n abang : kami gerak dulu yeah , bbye :p
didi : makkkk ~ tapayah laa , ko ckp jelah yg dye suka sape , kan senang .
diana : yoolahhhh ~

akak n abg aku pon sampai depan rumah atikah
diana : smekommm atikahhhhhhhhhh ?
atikah : wksalammmmmm ,
diana : weih sbenar nyer didi suka kat ko .
atikah : weihh , errr sbenarnyer aku pon suka kat didi , hehe
diana : betol ke ni ? mesti didi seronok (!)
atikah : hehe <3
*abg n akak aku pon balik rumah ,
diana : weih atikah suka kat kaw weih (!)
didi : summpahhh ?
diana : sumpahhh tak bohong ,
didi : ok klau camtu hanta surat laa esok (time ni budak2 ngorat pkai surat dngan burung merpati , HAHA)

keesokan harinyer bermula lah episod berbalas surat <3
tak terkira beb surat yg kitorg balas *gedyk
than aku pon pergi sekolah ,
tak sempat aku nak jejak than ada sorang member aku ckp kat aku ,
member : weih didi , kaw kapel dngan atikah ea ?
didi : ehh cane kaw tahu ?
member : adalahh ~ werks :p
*than ramai plak yang tanyer aku , mcm haramjadah , ni mesti atikah sebarkan . hee

klau korang nak tahu kitorg kapel 2 tahun , lame right ?
than we break masa darjah 5 :(
pastuh aku paksa dye kapel ngan aku balek , than dye terima ,
after that kitorg darjah 6 , atikah call aku ,
kringgg kringgg tlefon berbunyi ,
atikah : hello didi ada ?
didi : haaa ni didi laa , nape ?
atikah : klau atikah ckp didi jngan marah taw ?
didi : haa oke ,
atikah : kita break taw ?
didi : asal plak nih ? *sedih tak terkata
atikah : sbb nnti kan kita nak UPSR , tu psal atikah nak blajar dulu ,
didi : alaaa tapayah laa break , asal nih ?
atikah : oke oke , atikah janji yang kita kapel lpas UPSR oke ?
didi : janji ? :'(
atikah : oke atikah janji :)

*mana janji kaw slame nih ? aku dah tunggu bertahun2 tapi mana ? kaw skarang dah kapel ngan lelaki lain right ? dah bahagia kan kan ? tapi aku ? merana tunggu kaw (!) sumpah aku cakap lepas kita break tuh setiap malam aku nangis sampai lebam mata aku , tapi kaw sekarang ? dngan lelaki lain macam haramjadah kaw text panjang2 , tapi aku kaw text pendek2 . now aku dah terima pemergian kaw dlm hidop aku . cuba kaw kira brape lama aku merana lepas kita break ? 3 tahun kaw tahu (!) than ada perempuan lain dlm hidop aku , aku still tak dpt lupakan kaw . now segalanyer cuma tinggal kenangan dalam hati (!)

*if atikah baca : jangan mungkir janji n semoga bahagia :'(

second couple : (EIKA)
mula2 aku kenal dye dekat myspace bodo , than we chat laa panjang ,
msa tuh kitorg form 2 ,
than msa bulan puasa aku cuba nak ngorat dye ,
aku ayat laa macam2 , lame kelemaan dye letak pic aku kat profile dye ,
perghhh melompat2 aku keseronokan , HAHA
than dyer bagi num fon , aku pon amik laa cepat2 *tak lepas peluang.hee
dyer text aku than dyer kata ,
eika : didi jum pergi bazar ramadhan ? (first meet)
didi : ha ? betol ke ni ? *tak dapat terima kenyataan.haha
eika : betol laa . eika tunggu didi kat sane taw ?
didi : oke oke nnti didi dtg (!)


*aku pon sampai laa kat tempat tuh , aku tunggu bapak lame , janji pukol brape -.-'
than aku nampak satu pontianak naik moto,
aku usya lame2 , than aku tngok eika . HAHA . sebab eika rambut panjang ~
aku pon ape lagi menyorok laa sbb malu.hee . menggedik jap ;))
than aku slow2 pergi kat tempat dye parking moto ,
tersengih2 kitorang , yelah ken nama pon malu2 penguin ,
than kitorg jalan same2 , bnyak giler mkanan *perut dah lapar
tiba2 plak hujan rintik2 *romantik laa konon -.-'

eika pon berhenti kat satu gerai ni ,
eika : pakcik kebab daging satu ?
pakcik : nak brape bungkus ?
eika : didi nak ? :))))
didi : hehe , tapelah ~
eika : bagi satu laa pakcik :)
pakcik : oke *tersengih2 kat eika , nak kne penumbok ?

*than kitorang blah kat gerai pakcik yang gatal mcm haramjadah -.-'
tiba2 plak ada kereta mcm nak langgar aku , ingat dye besar sngat ke ?
eika pon terkezut laa , HAHA
eika : haish didi ni , nak kne dokong nih ;))
didi : haha *malu babi

than kitorang pon blah dari situ ,
eika plak sruh aku teman dye pergi topap ,
msalah nyer aku naik basikal , dyer naik moto .
yelah kan aku ni orang kaya mne pkai moto2 ni , pkai kereta laa beb ~ HAHA
than terpaksa laa teman kan eika sbb tak puas tngok muke dyer yg cun's tuh :p
aku ngan dyer pon gerak same2 ,
eika marah laa kat aku sebab slow jeh . ingat basikal ni macam ape ? hee
dyer pon kata kat aku yang biar dye pegang tngan aku ,
aku pulak mimik muka dah malu padahal dalam hati 'pegang lame2 taw' HAHA
pastuh dia tarik aku ,
*sbenarnyer klau korang nak tahu ni first time aku pegang tangan perempuan lame2 . hee
lpas dyer dah topap tuh kitorang balek ,
than tibalah hari raya , whoaaaa best gilerrrrrr ,
aku sruh dyer dtg raya rumah aku , than dyer dtg dngan member dye ,
dyer pon malu2 kuceng nak masok ,
tiba2 plak mak aku muncul , hadoyyyy ~
mak : wahhh ni laa awek didi ? *msa ni dah laa saudara aku smua dduk kat rumah aku -.-'
eika : *salam mak aku . hehe
than eika n aku dduk kat sofa rumah aku ,
eika melantak puas2 than dyer ada amik satu kuih ni berbentuk love <3
dyer kata kat aku ,
eika : didi tengok nih ? *dyer pon letak kuih love tu kat jantung dyer ,
didi : wahhhh *romantik laaa .
eika : haha . ehh ptg ni pkol 2 jngan lpe dtg rumah eika sbb ada open house .
didi : haa oke oke .
pastuh aku pon dtg jelah ,aku malas laa nak story panjang2 . tahu2 jelah ape aku buat kat rumah dyer (makan)
than esok nyer eika text aku ajak pergi mcd ,
aku on jelah . haha
eika pon dtg rumah aku than kitorg pon gerak .
klau korang nak tahu yg hanta kitorg tuh bapak aku . haha
slamber sudahh (!)
than kitorang sampai kat mcd ,
menggedik jelah kat situ mcm tangkap gambar . hee
hmm aku still simpan pic tu but nerd mcm haramjadah jeh . haha
aku pon belanja dyer makan mcd , yelah kan baru dinamakan lelaki sejati . bhahahahahahaaaa
lpas tuh dah tangkap pic smua kitorg balek .

selang brape hari dyer ajak aku tngok wayang ,
dyer tak text aku but dyer call . hee
aku pon msa tuh tngah banyak duit , biasa lahhh orang miskin . well ~ agagagagagaaaa
than dyer dtg rumah aku ,
lpas tu aku bagi dye kejutan , nak tahu ape ?
aku bagi laa chocolate ferrero rocher kat dyer . hee
yeah cokelat yang mahal mcm babi jeh -.-'
dyer pon seronok laa , HAHA
aku pon tersengih2 . hee
than dyer ajak aku naik moto dyer but bapak aku plak ada kat atas , perghhhh mnyemak jeh .
than aku malas nak crite ape dah jadi ~ haha
bapak aku plak tngah ada mood nak hantar . whoaa baik nyer , tahu laaa jeles . hahaa
than kitorg tngok cer 'jin notti' , bapak laa mmg lawak laa cer tuh . HAHA
dyer duduk sbelah aku ,
dyer pon makan laa cokelat yang aku bagu tuh ,
aku ngintai laa sikit ,
tiba2 plak dyer suap aku , whooa tak terkata laa romantik nyer . hee
aku pon makan laa , tak kan nak penampo plak kan -.-'
than dah habis suap menyuap semua , dyer pelok aku . ha ? sumpah tak dapat terima kenyataan . HAHA
dyer letak kepala dyer kat bahu aku , aku plak dah tak tahu nak buat ape sbb still terkejut ,
dah habis cer tuh we blah dari situ ,
pastu tahu2 jelah cer ape lpas tuh , malas nak crite panjang2 , HEE

*than aku pon kene gerak KL at petaling jaya my second home <3
eika plak ada kat johor ,
mmg berjauhan laa :((
than eika text aku , *jangan lupe hayati tahu :'((
eika : didi kita break taw , sbb eika suka lelaki lain .
didi : ha ? ape nih , yelah didi tahu perangai eika cane kan . senang2 je nak mintak break !
eika : eika ada suka lelaki lain , oke baru eika tahu prangai didi camne . bye (!)
didi : memang didi dah agak akan jadi camni . oke bye !

*if eika baca : sorry laa didi cerita tentang eika . eika dah bahagia right sekarang ? oke didi tanak ganggu hubungan eika . didi cuma nak cakap yang jangan memainkan perasaan didi atau pon sesapa yang pernah suka eika . now didi dah stop suka eika . smoga bahagia keyh :'(

third couple : (NISA)
couple cuma 2 minggu ,
aku still simpan text dye hantar kat aku msa kitorg break ,
tepat jam 12 mlm , macam rancang je kan ?
kitorg break sbb dye curang ,
kaw nak tahu kenapa ?
setiap mlm dyer hang dngan ex dye ,
mcm celaka right ?
yeah that's right n very2 right (!)
dyer kata kat aku msa dyer hang dngan ex dyer tuh , ditemani awek ex dyer tuh ,
whoaa dah mcm bermadu ,
kaw ingat aku bodo ke weih ?
*sikit je aku nak cer psal ex aku nih , chaww .

*lagi satu :  sorry yeah pembaca2 smua . sbenarnye ramai lagi . but malas nak cite sbb smua prangai mcm setan . chaww


thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi