PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

grrrr

macam ape entah aku ni skrg . suke sngat nak onl . sangap dan sebagai nyer , HAHA . sampai susah tido mlm , yelah kan slalunyer aku onl tngah2 mlm buta sampai bapak aku pon's dah memekak kat telinga ni haa (tau laa tade facebook) HAHAHA . than aku pon stop onl tngah mlm . mcm babi jeh rasanyer . sumpah tak dpt tido . aku pon buat laa kerja bodo , mcm2 lah yg aku buat : baca majalah yezz,dngar lagu,menyanyi,memasak,mengemas rumah,makan,kacau org tngah mlm seperti call smua member aku yang tngah tido than msa dyer tngah angkat aku off . HAHAHAHA . padan muka laa weih (!) kadang2 tuh aku saja2 baring than mimpi bukan2 *tahu2 jelah.hee . dlm pukol 4 baru laa rasa lena dibuai mimpi . HAHA zzzzzzzzzz ~

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi