PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

mood lawak dan awek sesat

hoyeahh sekarang ni aku dah pandai copy paste mood lawak and teka-teki yg agak 18 sx , hihi
penoh notifications org like -..-
kesah ? haha

now aku still single ,
*tajuk post lain , yg disembang nye lain . ape ko sembang didi ?

oke lantak aku laa post aku blog aku . bukan blog bapak ko , hihi *gelak manja
ape best sngat laa kapel2 ni , eceyhh ; )
klau kapel buat habis kredit jeh text-ing awek ,

haaa lupe nak g taw ,
tadi aku bkk fon , than ada 10 mcg dlm inbox aku ,
perghhh aku tak thu laa spe yg hantar mcg bnyak2 . wth ?
nampak tak tajuk 'awek sesat' diatas ?
yeah itulah cerita yang saya nak cerita kan , hihi

pada suatu hari ~

*didi bangun tydo . than mengambil fon 'apple 3g sentuh2' (tipu kuat)
than didi pon membukak inbox nyeee ,

awek sesat : yuhu
awek sesat : b...awat buat syg mcm ni ? tak maw gado2 cam nie . kita b'baik blek lar..
awek sesat : bagi syg peluang..hope sngat b dpt trime syg ,
awek sesat : plezz...plezz... :'(
awek sesat : huhu.sory ganggu.juz nak ckp gudnite , sweet dream :-D tak ckp nnti takleh tdow .

*kalau aku ada kredit aku akan balas :

didi : search yahoo ,
didi : lantak ko laa . ada aku kesah ? nak berbaik boleh . tapi bagi i lempang muke you !
didi : betina mcm ko layak tepi longkang !
didi : sangap ke ?
didi : kesah ? pergi main dlm bilik sorg2 ! huhu

*than aku buat tak layan jeh text betina sangap tuh . haha
aku teros onl lagi bagus , yuhuuu
num betina tu aku rasa tak baik tayang kat sini kot ,
kalau ko nak num betina tu just cakap kat aku ea , hihi
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi