PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket



oke tadi aku pergi tengok movie cite 'Aku Masih Dara' ,
aku siap2 lah kan , akk n abang aku ikot (menyemak)
cadang nak pergi ngan member aku ,
dah siap ape smua we all pon bertolak .

than aku masok dlm big cinema tuh , wahhhhhhhh sikitnye orang --'
enjoy jelahhhh , HAHA
pergi beli tiket than cite tuh pon dah start sbenarnye ,
aku n member yg lain masoklah (masok wayang)

aku,akk n abg aku tak jumpe tempat duduk ,
ehh asal member aku smua dpt tempat duduk ? aku rasa diorg hentam jeh duduk kat mne diorang suke sbb dlm ponggong tuh , ehhh silap . dalam panggung tuh sikit jeh orang --' wth ?
than ade pakcik ni cakap kat akk aku ,
pakcik : ehh duduk je mana2 yang ada . smua kosong ~

ehh ehh ? aku pon pelik lah kan . asal pakcik tu kata duduk je mana2 ~
than abg aku suruh duduk belakangggg skali ,
aku n akk aku pon terkedek2 ke tempat duduk , haha
than aku n abg aku usya kat depan . kitorang pelik ,
abg aku cakap : 

abang (euuu aku tak pernah panggil dye abg) : weih cube ko tngok kat depan . perghhh sikit giler org ~
didi : aah laa . perghhhhh (nak jugak perghhh , HAHA)

than we all melantak pop-corn ,
nak tahu knape org sikit ?
aku bukan nak mengata,mangutuk,memaki,merompak,menyamun dan menyenyenye (cacat sebentar)
rupa2 nye cite 'Aku Masih Dara' tak best langsunggggg !
stakat nak tunjuk 18sx ape smua nenek aku pon boleh jadi pengarah --'
than aku tengok smua org gelak , yang tu pon skejap jeh ~
aku pon gelak jelah . dah smua org gelak . yang tu pon aku terpaksa , HAHA
mendatang kan dosa ada lah cite tuh . cakap benda bukan2 *smenjak bila ko baik didi?

than cite tu habis . we all pon belah laa ,
than we all tunggu kat luar ,
hujan msa tuh rintik2 ,
sbelah kiri kitorang ada bebudak lelaki lepak ,

than ayah aku pon sampai laa nak jemput kitorang balek ,
akk aku dah masok krete dulu ,

TIBA-TIBA .......... 
gedegangggggg gedeeebukkkkk ~
aku jatuh tangga weih , wahhhh wahhhhh sungguh tak sangka T^T
msa tuh aku dah ta ingat ape2 ,
aku cume ingat kucing aku dah makan ke belom and aku dah lupe pasword facebook aku ape ,
*aku takde kucing

abang aku pon menahan gelak --'
budak lelaki yang tngah lepak tu pon gelak but skejap jeh . myb kesian kot tngok budak baik jatuh *didi ko baik ke ?
than aku sempat lagi cakap "weihh segan nyerrrr . segan segan"

than we all pon masok lah krete ,
abg aku mcm ape entah pergi gelak kat aku sbb jatuh tangga ,
eleh tak tengok aku jatuh bangunan lagi ,
silap msa aku jatuh tu aku tak posing ke ape ke ~ haha
than topi aku basah sbb terkena air ~ euuuuu baru beli kot

than ayah aku pon cakap laa kat aku cane boleh jatuh ,
aku kata lah sliper yang aku beli kat jomheboh tu licin ,
sliper tuh nnti aku buang . huh ! kesah plak aku ~


p/s : naseb baik member aku smua da blah . kalau diorg ada ngan aku tadi , mesti aku jadi bahan gelak , HAHA

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi