PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

happy bufday

yeahh hari paling menggembirakan dlm hidop aku . aku menyambut bufday aku n member aku yg bernama fatin(kimono) . oke aku tanak market member aku sangat , HAHA

masa tuh hari ape pon aku tak ingat . member aku rancang nak sambut bufday si kimono tuh . act bufday aku dah lepas , tapi diorg nak skali sambut dngan kimono . aku pon on jelahh . entah2 dapat hadiah nikon sebijik , wakakakaaa
kitorang pon rancang elok2 than nak buat kat mcd . aku pon kene keluar duit --'
fatin RM 30 aku RM30 . semuanyer 60 , haha
ko tak reti kira ke ? nak aku ajar ? ohh bolehh bolehh . mulaa2 tepok tangan . pastuu habissss . haha lawak ? sila gelakk --'

banyak betol masalah msa aku nak pergi mcd tuh . huh what the hello ?
ni yang aku nak cite nihh *aku exsited . betol ke aku eja ? what eve lah loserr , HAHAHA *mesti ko tngah sakit hati , hihi

mula2 ayah aku ajak aku pergi shopping sbb nak belikan aku baju . act perancangan nak sambut bufday tu pukol 2.30 pm . aku pergi shoping ngan ayah aku dlm pukol 1.30 pm .
mula kitorang cari baju , than tak dpt . ayah aku suruh beli baju tuh aku pulak tak minat . aku nak beli baju tuh ayah aku pulak tak suka , grr

than kedai terakhir yg kitorang berhenti at kedai baju berjenama , eceyhhh HAHA *mulut muncung sambil libas rambut

didi : ayah nak beli baju nih ?
father : hmm hoo hee huu ayah tak suke sngat lah . baik beli baju nih . lagi semmart . market pon market ! (dialog diubah suai)
didi : baju nih besar sngat lahh ~ 
father : cuba test tengok harga dulu .
didi : whoaaaaaaa . lagi skali whoaaaa . mari ramai2 whoaaaa . harga dye RM70.00
father : hadoii mahal nye . ayah bawak 100 jenihh ~
didi : hmm baik tengok sweater . mcm lawa jeh sweater kat sini .
father : haa yang ni lawa . kamu suka yg nih ?
didi : haa shuka shuka *oke aku gedik
father : hadoii harge nyer lagi mahal dari yg tadi .

than ayah n aku pon berfikir kat kedai tuh , huh
last2 ayah aku beli jugak sweater yg mahal tuh . nak tanak aku tak peduli . aku nak jugak sweater tuh , haha

than ayah aku ada nmpak gelang yg mcm bdk2 skarang pakai . act ayah aku mmg suka aku pakai gelang n rantai segala bagai tuh . sbb ayah aku nak bagi aku nmpk semmart , wakakaka 

persoalan : semmart ke ?

jam menunjukkan pukol 2.00
kimono tepon aku , haisyooo habis aku . dahh laa tak siap lagi , ceittt --'

kimono : hello didi ada ?
didi : haa nih didi laa ni .
kimono : ko ada kat mne ?
didi : aku dlm kereta . dah nk pergi dah ni . sape ada kat sana ?
kimono : semua ada . cuma taqim jeh dye pergi amik kek .
didi : kesah ? <---- dialog takde dlm senarai . aku gebang jeh , HAHA
didi : ohh oke nanti aku dtg . bye
kimono : oke bye .

than sampai je kat rumah . aku teros mengambil baju elmo ku yg kusayangi . than aku pergi amik seluar jeans aku . tiba2 seluar jeans aku hilang . pulakkkkkkkk !

aku check seluruh rumah aku tapi tak jumpee . cisssss dahhh lambatttt weihhhhhh !
aku check dalam mesin basuh . tiba2 ~ haishhh bapak aku pergi basuh pulak --'

didi : hadoiii cane nih . seluar ayah basuhhh .
mother : pakai lah seluar lain .
didi : seluar jeans didi ada satu jehh . cane ?
mother : pakaian boleh dicuci . tapi hati yang suci sukarr dicarii ~
didi : dialog diatas tiada dlm senarai , HAHA

aku pon dngan segera mengambil seluar track , HAHAHA
sumpahh selebet --'

dah brape panggilan dah masok dlm fon aku . senang cite aku off . dah lagi senang , huihuii ~

sampai je kat sana aku pon jumpe diorang . muke diorang suci jeh aku tengok . tak marahh lah kott , HAHA

habis semua mkn kek aku dpt bufday dari kimono . dye bagi aku ferrero rocher , sllrruurrppppp ~
pastu aku jalan2 sekitar mcd . member aku pegang pipi aku dari arah tepi ,
mula2 aku ingat dye tuh gay , wakakakakakaa
skali aku rasa pipi aku ada sesuatu . aku pon usap lah pipi aku . tengok3 kek punyer krim , cisssssss

aku pon dngan senang hati amik krim bnyak2 sapu kat muke diorang . habis semua kne kek . yg paling terok aku lah . habiss baju aku warna pick . topi , beg , badan , baju semuaa kne kek ,
skali member aku kne marah sbb kitorang main kek . habis jamban mcd jadi mangsa , HAHA
bkn aku yg kne marahh , yey yey yey ^.^
kitorang pon dah habis haramjadah tu , tangkap gambar laa , hihi

skali aku rasa aku kne tempeleng dari arah belakang . ceitttt anak indu mne pulak yg tempeleng aku ,
aku toleh belakang . lahhh rupa2 nye member aku paley baru sampai mcd dngan akak dye . aku tak usya dye , aku usya akak dye , heee

sampai sini jeh cerita aku . sbenarnye panjang lagi but malas nak cerita panjang2
btw , aku sayangg semua kawan aku . tak ada yg terkecuali . termasok kwn fb . i love you friends <3

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi