PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

padan muke kaw !

aku dah lame sangat tak update belog ,
ko kesah ape kan ,
aku nak cerita pasal pagi tadi yang mcm -..- <-- tahu kan ?

oke pagi tadi aku bangun awal sbb nak temankan member aku amik surat berhenti skolah ,
sbb kitorang dapat skolah lain yang lagi bagus , wakakaka *aku berlagak
dah selesai smua haramjadah tu we all pon balek ,
aku tak jejak pintu rumah lagi , bapak aku dah sound aku , ceittt --'
bapak aku marah sbb balek lambt , wakakaka

father : asal balek lambat ?
didi : teman kwn pergi amik surat berhenti *muke nak nangis
father : ko jangan nak pikir kawan ko jeh . penting kan diri tu dulu !
didi : kesah ape aku ! <--- cehh tipu jeh , hehe
didi : haa oke ~
father : bagi sini kertas nak autograph tuh !
didi : ni dye *sambil memberi pen takde dawat , HAHA

act bapak aku sbenarnye sruh balek umah cepat2 sbb nak suruh aku bagi surat kat skolah baru aku tuh , hehe
aku pon pergi lah patah balek skolah aku . perghh bapak penat ,
masa nak balek tulah mcm babi jeh ,
aku terserempak dngan orang gila --'

mula2 aku belok kanan . pastu nampak berderet kereta nak amik anak diorang ,
aku pulak takde anak *mne ada kne mngena choyy
than aku nampak orang gila bawak basikal tempat duduk belakang dye ada besi karat . hah hah *baca tanpa henti . ada bran ?

pastu orang gila tu cakap kat pemandu tuh ~

orang gila : ketepi ketepi . tepi lahh aku nak lalu *menjerit
pemandu : ???
orang gila : tepiiii tepiiiii !

aku pulak dahh laa kne lalu sbelah orang gila bawak besi karat tuh ,
perhh bapak besar besi tuh . pelik betol orang gila zaman skarang --'
pastu aku pon lalu dengan muke blurr -..-

ada ke patut orang gila tu ckp kat aku camni 'NI LAGI SEKOR , TEPI LAHH'
wahhhh . lagi skali wahhh . oke dah tu cukup ! wahhh agak kurang ajar kott . prangai mcm babi kaw senyap wahai orang gila kaki busuk !!
pastu kedengaran bunyi mcm bom meletopp ,
bommmm kedegangggg kedebukkkk kedekutttt(takde dlm senarai)
rupa2 nye orang gila tadi jatuh , wakakakakaa . padan muke wehhh

sbenarnye aku tak tahu lah dye jatuh ke tak sbb aku tak toleh belakang msa tuh ,
nak tahu knape aku tak toleh ? sbb nye aku ngah palat dngan bapak aku msa tuh , wakakaka
cehhh msa aku lalu sbelah orang gila tu than dye jatuh , smua org dlm kereta pandang aku . bajet gengster lahh , HAHA
sumpah aku bangga msa tuh , hihi *buat muke bangga sambil korek idong

than aku pon terusss jeh menuju ke rumah .
pastu bapak aku suruh ikot dye pergi beli seluar -..-
sbenarnye seluar aku tu besar , haha -..-

oke bye , HAHA
esok aku sekolahhhh , weeee

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi