PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

benda yg aku nak tapi tak pernah dapat :(

first aku nak benda kat atas nih . dah banyak kali pujuk mak n ayah aku suruh beli benda nih . act bukan suruh tapi paksa , HAHA . takan nak tunggu aku lulus preksa dapat semua A baru nak belikan . huh . pernah ke aku dapat A ? dlm mimpi jelahh , hahaha . aku cuma dpt tengok kawan aku berseronok dngan benda ni . tapi akuu :( hmm . tolong belikan boleh ? wakakakakaa

oke aku terlalu minat sangat dngan kasut nih . antara nye ialah supra shoes . semart gile dohh , HAHA . kalau aku dpt kasut nih , perghhh sumpah aku bawak masok bilik air . opah aku pon masok jamban gune seliper jeh . takpe nnti aku bagi dye guna supra bagi nampak hot , HAHAHA
haritu aku pergi TS dngan member aku , kitorang just dapat pegang jeh kasut nih sbb duit tak cukup . kesian kan ? hahahaha . rasanye aku ada cite kat belog nih pasal aku pergi TS . cuba tngok kat older post oke :)

huwaa dah penat aku pujuk mak aku suruh beli basikal fixie nih . kata nak beli tapi tak beli2 pon ~

didi : mak , kawan didi dah beli fixie . bestt gilerrrr *ayat sikitt ; )
mother : basikal yg budk2 skarang pakai tu ke ?
didi : a'ah . bestt laa diorg boleh pergi jalan2 gune basikal tuh .
mother : kamu nak ke ?
didi : ha ? nak belikan ke ? :D *buat muke sekupang sambil libas rambut 
mother : tengok lah nanti :)

*harap2 lah dapat , HAHA . 

p/s : JANGAN TANYA SAMPAI KE TAK ! -___-


wahhhh stacy , HAHA <3 oke aku minat dye sangat2 . nak tahu kenapa ? yeahh dia ada ciri2 awek yg aku nak . btw aku letak pic dye nih sbb benda yg aku tak dpt ialah awek , hihi . aku still single . btw aku suka awek yg rambut dye pendek n sebijik mcm stacy . perghh nampak cute kot . haha . tapi tak jumpe :( kalau ada pon dah berpunya . ko sudi jadi girlfie aku ? *potong rambut mcm stacy dulu , hikhik


thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi