PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

cantik dan hensem

hello you all , haha . tadi aku dapat banyak questions kat formspring tersayang . macam-2 soalan serupa campak longkang ah --' soalan memang cantaikk . ada yang mengutuk , masok air , tah pape , gila , buduh . soalan semua mendatangkan keseronokan *kot . yang paling aku sayang si anon tu , haha . i love you sohai ! so so so fuck off . soalan best jeh kot , kalau jawab rasa mcm cool jeh , fiuwwwww ~ ni haa soalan , aku main amik jeh tau . sorry sape yang punye soalan tu , tiba-2 pulak kluar kat blog aku kan *mampus kau laa , HAHA :D


1 - betol jugak ape dye kata kan --' ape comel sangat lah , haha . aku nak jawab ni bkn mengenai comel ke hodoh . its about trend . adakah jawapan aku ni betol 'sorang ikot , smua ikot' . am i right ? macam patung elmo lah kan . sorang suka , semua suka . adakah benda itu boleh dikatakan 'tah pape' ? - anwar hadi <--- dia ni pon same jugak , haha . cuba bayangkan , korang jumpe ftf dngan dye . msa tu dye tak masok vid dye lagi kat youtube *not so hot . mesti korang tak kan pandang pnyer dye . tak pon korang akan cakap 'tak lah hensem sangat' ~


2 - nak aku terus terang ke ? err HEHE malu lah wehh :3 takpe-2 , aku jawab sekarang oke . hihi . ehem ehem dengar nii , didi whoaa tak pernah berak dlm seluar *kot . semua manusia pernah melakukan kesilapan kan ;p nobody perfect , wakakakakaka


3 - cool punyer soalan , haha . hana tajima sape tak kenal kan . aku pon suka dye , hihi jangan jeles . act tak salah nak suka seseorang tuh , tapi jngan cuma suka sbb org lain pon suka . betol ke hana tajima cantik ? kbye

arahan ape ni didi : wehh post ni tak siap sepenuhnya , banyak lagi . aku nak chaww dulu . papehal enjoy oke . kbye

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi