PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

love like whoaa


first aku nak bagi tau yg dye nih bantal pelok(girlfie) aku . semalam aku dngan dye memilih tarikh yg sngat cantaik iaitu '22.2.2011' . mula-2 aku ingat dye nii sebaya dngan kakak aku . sbb dye member dngan kakak aku kat fb . aku pon test laa add dye . dye ada tiga acc . aku add kesemuanye , HAHA -..- dye mmg sporting habis , mula2 knal dah menggilaaa , sbb dia ni dulu bekas pesakit mental . haha . aku dngan dye mula2 'i you i you' bagai . dah lama2 tu 'aku kau' terus , kahkah . aku tak kesah pon sbb aku rasa kalau panggil 'aku kau' ni bertahan . buat mcm member . kalau 'sayang' ape semua tu mcm ape jah --'

kalau you all nak tau dye nii gengster . tengok gaya mcm lelaki kan ? haha . ehh aku lupe --' nama dye Gwen Stefinie :p he(she) call me angsa , ang ang ang . puihhh mcm ape je nama dye bagi , HAHA . oke haritu aku wc dngan dye , kihkih . mmg segan lah masa tuu . aku nyanyi kan dye satu lagi . than pasang mcm2 lagu kat youtube tu bagi dye dengar . than dye ada buat sign untuk aku , kahkah . aku suruh dye baring *18sx tuttttt

to gwen stefinie : Hope relationship will not be end . I love you no matter what happen . For you see , each day I love you more . Today more than yesterday and less than tomorrow . You smile I smile :')

*cehh ayat kat atas mintak pelempang , haha . aku hentam je pon , kihkih . elehh janji aku sayang dye ^^ wehh finie . surry duh aku terkutuk sikit(bnyak) kat post nii . sumpah tak sengaja . aku punyer keyboard 'backspace' tercabut , tak boleh nak berpatah balek ~ kehkeh


duhh aku suka pic nii . i likee 
abg hensem kat bawah ni cool gila , haha 


thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi