PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

jom heboh ~ oyeahhh



hari ahad aku pergi jomheboh ,
but pergi tengahari . kalau pergi mlm habis lah aku sesat , haha
aku pergi jomheboh dngan kakak aku 'diana' --'
bapak panas weyh ,
aku gerak pkol 10 pagi ,
makde (mak sdare) aku hanta g bukit jalil ,
act , nak g sne naik lrt , tp makde aku terus hanta g jomheboh  , haha .
sampai sane ,
ade pacik sebelah tuh ckp kat kiteorg ,
" jangan ingat jomheboh je , ingat Allah skli "
sngt touching :')

lepas tuh makde aku balik rumah ,
so , aku ngan diana jerp jalan2 kat jomheboh tuh ,
mula2 jejak tangga bukit jalil tuh , kitorang pergi beli baju elmo ,
lepas tuh , g beli gelang ,
lawaaaa <3
aku letak name "bebot" kat gelang tuh ,
akak aku plak letak nama "diana" --' eleh mengade jeh , haha
than aku pergi cari topi . yeah ; )
pastu aku rasa kurang slesa , aku pon beli lah seliper , hihi
lepas tuh g rumah hantuu ,
tak takot langsung ,
boring lagik ade , haha :D
mula2 kiteorg nak bawak masuk cemera ,
nak snap pic ngan hantu ,
tp tak bole ,
dye kata sim tak bole bukak ,
sengal betol --'
org dlm rumah hantu tuh jerit2 ,
mcm nmpk hantu ,
aku ngan diana relex je ,
siap kata "BOOORRIINGGGG" kat hantu tuh ,
pastuh ade hantu kecik tuh kejar aku ,
terkentut aku . sshhhhh jngan g taw sape2 , HAHA
aku rasa nak hempok jeh kpale hantu kecik tuh . dah laa muke mintak penyepak , haha


lepas tuh kiteorg kluar ,
dlm rumah hantu tuh sejuk ,
rase mcm nak masuk balik je dlm tuh , haha :D
kau tahu takk ,
masuk rumah hantu tuh kene charge 2 hinggit ,
masuk nyer tak sampai 1 minit ,
mcm **** kan ? --'


pastuh , kteorg lepak , makan nasik ayam ,
then , jalan2 ,
semua laa .
pastuh kan ,
nie yg best nie
aku ajak akak aku balik ,
then , kami tak jmpe jalan nak g lrt ,
kami pon main lalu je kat satu lorong nie ,
tade org pon ,
tetibe kami nmpk wahid senario tenga bersalam ngan sape ntah ,
then , kat lorong tuh kami nmpk yg dlm melodi tuh ,
yg dye jadik pengacar bab 'panassss' tuh ,
haa dye tenga sembang ngan pelakon hotel mania ,
yg muka mcm cina tuh ,
dye isap rokok ,
wth ? --'
aku ngan diana pon teruskan perjalanan ,
kami duduk bawah pokok . tiba-tiba ......... eceyh ingat gerun lah tu , HAHA

didi : ehh iqram dinzly laa :D
diana : mane mane ?
didi : tu haaa !
diana : ehh ehh aah laaa *sambil terkejut , haha
didi : ehh tu bukan ke fizo ?
diana : ehhh aah laa
didi : wahhh dpt jumpe artis *buat muke bagai
diana : ehh jom snap pic ngan diorg ?
didi : ehh tanak laa . dah laa tngh panas ni --' *padahal nak kan kan kan ?

than kakak aku tergedik2 pergi snap ngan iqram dinzly . aku usya jeh dari jauh .
sbenarnye diorg tak jauh pon . diorg lepak kat sbelah kiri kitorang jeh . whoaa seronok kot ,
kitorang thu kat mne tempat lepak artis ,
oyeah takde sape pon kat situ ,
cuma aku ngan diana jeh orang asing kat situ ,
than fizo tngah ckp kat tepon . akak aku nak jeh mintak num dye . huh tak malu --'
than dye pon tergedik lah snap ngan fizo ,
lpas kitorg lepak ngan diorg , datang plak Tam kat depan aku . ehh ehh (terkejut) pastu aku baru nak snap pic ngan dye ,
dye plak patah balek , haha . dress up dye smart msa tuh . hihi
than sbelah kanan aku plak ada krew tv3 usya panasss jeh kat kitorang . 
didi : ehh ko prasan tak diorang usya pelik ? (cakap perlahan)
diana : aah laa jom lah blah . takot laa ~
didi : rileks dulu . diorang halau baru kita belah taw (gengster jangan main2)
diana : haa oke oke (pengecut bapok klas pertama)

than krew tv3 tuh dah tak usya pelik . pastu akak aku plak ajak jln2 kat jomheboh tu ,
aku pon ikot jelah . cadang nak lepak lame2 dngan iqram n fizo . mana lah thu tiba2 ada justin bieber dtg jomheboh (lagi gila)
than we all gerak . pastu ada jumpe satu stage ni pengacara dye bapak lah sporting . dye main baling jeh poster kat orang . ewahhhh lain kali baling lah kat aku , HAHA . than dye suruh DJ pasang lagu shuffle . dye ajak budak2 kat bwh shuffle kat atas stage . segannn jeh aku tengok , haha . diorang shuffle main seret kaki jeh . ek elehhh nenek aku pon boleh buat --' 

than we all gerak tempat lain . akak aku plak nak minum air . huh budak tu letih sikit minum air , loserrrr ~ haha
than kitorang rasa letih sangat ,
kitorang pon pergi lah cari lrt ,
TAK JUMPE PLAK LRT . SUNGUHH MENYAKITKAN HATIII , JIWAA DAN PERASAANN ~
kitorang pon dngan muke tak segan tanyer lah kat org sekeliling ,
alah bkn aku yg kne tanyer . akak aku yg kne . oyeah padan muke weihh , HAHA
than jumpe lah lrt ,
kitorang plak salah naik lrt , hadoiiiii --'
4 kali kitorang naik lrt ,
dah tunggu lame sngat dlm tu , ape lagiiii ~ snap pic laa , HAHA
than we all balek . balek tu ape lagi , mcm biasa lah . alah takan tak tahu . mcm biasa kita slalu buat . nak thu ape ? nak ke ? betol ni ? tayah tahu lahh ea ? nak tahu sngat sngat ke ? haish yelah2 , HAHA
TIDO lah ape lagi , wekkk wekkk ;p


*awek ramai kat sana <3

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi