PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

pemenang contest 'kene tipu'












♥ kesian diorg . nak kata ape ea . hmm kata jelah 'april fool' . HAHA *aku tak bersalah ;p 

HAHA mula2 skali aku nak mintak maaf sngat2 dngan org atas ni semua . act bufday aku dah lepas bulan 12 haritu , haha . semalam aku cdg nak kene kan korang semua . tak sangka pulak takde yg tau bufday aku dah lepas , HAHAHA *buat muke tak bersalah

tapi ada pulak yg dah terkantoi , wakakaka
mcm2 jawapan diorg bagi kat wall aku . hadoii kantoi sudaa ;p

budak terkena 1 (shasha) : Didi , berapa kalai kau nak sambut burfday haa ? HAHAHAHA !


budak terkena 2 : besday ko lg didiy . ape2 jw la . hapy besday k..


budak terkena 3 : happy birthday yg ke-2 . ahahaha :))


budak terkena 4 : ssuai lahh bfday kaw ari nih . haha . dahh 2 kli dahh ko smbot kan ?? nice :D


budak terkena 5 : eh, happy birthday lagi ?


budak terkena 6 : Bukan birthday you dah lepas ke :/ anyways , HAPPY BIRTHDAY :D


budak terkena 7 (echa) : memang , birthday awak dah lepas . hahahaha


budak terkena 8 : b"day ye bang..


budak terkena 9 : kau punye bsday bulan 12 aa , lame ag ! Haha


budak terkena 10 : woih , bpe kali nk smbut bday . adoiii .


budak terkena 11 : merepek ape befday kau hri ni ?


budak terkena 12 : happy birthday or belated birthday didi gemokk ♥, eh berapa kali birthday kau ni ? cilakaaa betoii,


budak terkena 13 (atikah) : giloooooooooooooooooo ‎:) hahha ! nseb i tak terwish !


budak terkena 14 : Happy birthday lagi sekali . HAHA


budak terkena 15 : terok giler !


budak terkena 16 : siot . bkan Bday kau un . hampeh =.=' kene tipu


budak terkena 17 : happy birthday , err , 2 kali setahun kee birthday didi ?


budak terkena 18 : aq wse ryto da bfday ko , takan bfday lagy . pelek .


budak terkena 19 : Ayamm betullah . Nasib baik den tak wish .


HAHA . mengong laa org atas . kantoii dahh , HAHAHA . ada lagi yg wish but malas aku nak copy . kesian kan diorang , hmm so sad , wakakakakaa ^^


p/s : sorry sangat2 sbb aku terrkena kan korang . haha . lawak kot . ramai betoll pulak yg wish kan . haa lupe nak bagi tahu . aku buat ni semua ada sebab . sebab nye ialah aku nak bagi korang tegor aku sbb ramai yg buat 'go to offline' kat fb --' aku tak berapa suka sbb susah nak tau dye onl ke tak . so inilah cara nye permulaan nak sembang2 , wakakaka ~ budak hot yg selalu 'go to offline' pon terkena skali . gud sangat kan . thumb up ~ HAHAHA *aku tak bersalah :p




thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi