PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

first meet


hoyeahh first meet secara tidah terancang , haha . kawan kakak aku nak pergi mcd . ptg tu dia ajak kakak aku dngan aku . err aku rasa dye tak ajak aku , aku sndiri paksa kakak aku suruh ajak aku , mampuih laa , HAHA .
nama kwn kakak aku enal . dia ada sekor kereta kancil bau wangi . aku duduk depan , kakak aku duduk belakang , haha . masa tuh aku dah tau dah diorg nak gerak mcd . aku ingat diorg dah balek . oke kira selamat lah , sbb dressup mcm -..- kalau korang nak tau , kat kereta enal nih ada rahsia disebalik nyer , haha . ada ke patut aku tengok kotak tisu dye , tisu tu gulung2 . mcm dah ada org pakai , HAHAHA

oke sampai jeh dekat mcd , aku dah nampak sekor betina nih tngah duduk kat kerusi luar mcd . dia dngan geng enam jahanam (jngan mara bangg) . than aku bagi tau kakak aku :

didi : ehh tu bukan shasha ke ?
nana : yeke ? tak nmpak pon .
didi : betol laa . halamakk malu nye . tayah laa tegor dye nnti . buat donno n buat muke tak bersalah taw . dia bkn tahu ni kita ke bukan .
nana : oke didi baik (hihi)

than aku,enal n kakak aku keluar dari kereta tuh . kitorang tengok cermin tingkap kereta tuh untuk ber make-up , wakakaka . elehh ko pon pernah buat kan ?
than we all masok mcd dngan bangga nyerrr -..-

masok je dekat mcd , aku ada nampak seorang member aku yang bernama naim . dye dngan awek's dye kyra aimi , puihh ;p HAHA
perghh sumpah dye tak nmpk langsung aku dngan kakak aku . ada awek , mne pandang kawan kan ~ hihi
than aku dngan kakak aku beratur nak beli makanan , erghh lapar . naim pon dtg dekat aku dngan muke terkejut nyer , oke aku rasa nak tergelak tengok muke dye masa tuh , HAHAHA . kitorg pon bersalam . eceyhh puihh !
than kyra pergi dekat aku sambil berkata 'hahaha kau lagi pendekk' . ohh no . dah laa masa tuh aku bet dngan dia sape lagi tinggi , haha (first meet with kyra)
kat hujung tu aku dah nampak shasha kakis (jngan mara ye bangg) . dia lambai dekat aku . aku buat donno jeh . biar dye lambai sorang2 , hahaha . than sekor lagi dtg dekat aku . nama dye hanie (terkutuk) HAHA . ceitt sembang punyer sembang diorg ajak tgkap gmbar . aww malu nyerr , hihi *gedik's

than aku nampak kyra lari kat sorang nih . lari kat sape pon aku tak tahu . lantak situ ~ weeee
aku usya lah sikit2 (banyak) . ehh mcm ku kenal . aku dah agak yang bdk tu si syira , haha
dye pandang aku dngan muke pelik . than dye tau tu aku . spe pulak yang ckp kuat2 nama aku 'DIDI' . huh
halamakkk aku pon malu giler lah . diorang ejek yang syira peminat aku --' aku BANGGA !
gilerr bapak cantik sial dye tuh . comel gilerr . suara dye , halamakkk hihi ;D
shasha pon lagi cantik darii dia . shasha you cantik lahh , fewwiitt
oke dah bertombok lah korang dekat situ , HAHA

than diorg ajak tgkap gambar . aku pon keluar lah dari mcd tuh . nikon berlambak , erghh i loike <3
than ramai2 tangkap gmbar . first shasha and aku . oke ternyata aku lagi tinggi , haha . aku jengket pon aku lagi tinggi . oke dah didi jngan berlagak . aku tinggi . well ~ oke cukup ! didi baik , hihi
wahh dia cantik kot . aku suka baju dye . shasha nak bolehh ?
than habis semua haramjadah tu , naim pon sembang dngan aku . dia sembang kencang . sepatah haram pon aku tak paham . haha . pastu giliran aku dngan syira pulak . aku jengket lagi bagi nampak tinggi , haha . dia kata 'alaa tayah laa jengket . dye nihh' . aww suke giler dngan suara dye . menggoda , wakakakaka
than pergi beli mcd balek . aku nampak diorg lepak dekat lorong dlm mcd tuh *ada lorong jngan main2

than tangkap gambar lagi skali dngan shasha , haha . wehh mne pic i ? nak nak ~
err syira are you jeles ? HAHA
than diorg mkn dekat meja luar mcd . aku dekat dlm . ehh enal ? enal dngan kakak aku tngah dating ke ape ? kantoiii ~ hihi . syira pon lepak lah dngan aku skali . dia duduk depan aku . aku duduk depan dye . senang cite bertentangan , aww --' ngade2

than first time lah aku sembang dngan prempuan sambil ckp i you i you . oke kakak aku nak termuntah tngok aku ckp i you , sumpah tak sesuai , haha . than aku mintak num fon dye , halamakk gentle lah didi nih *puji diri sendiri
than aku usya muke dye . cantik comel tertarik kaw mmg perghhh !
skali aku usya dekat luar pulak . diorang dah balek :(
wehh naim,kyra,shasha,hanie n lain2 . asal balek tak bagi tau ? tanak laa kata bubye ke kiss sikit ke ape ke , HAHA
than syira pulak nak balek . dye kata bubye pastu blahh camtu jeh . KALAU NAK BLAH , BLAH CEPAT SIKIT ! HAHAHA

oke aku pon lepak lah lame2 dngan enal n my sister nana . kitorang pon mengumpat sampai mulut senget benget . ohh lupe pulak , ada orang luar negara dtg mcd masa tuh . walaawehh gelojoh mcm haramm . sampai terkeluar urat tengkok makan burger . yang lagi sorang pulak hensem . kakak aku yang kata . bagi aku , hmm mcm bunguk jeh , haha terkutuk . mata semua pakat biru jeh . habis semua kutukan yang kitorang berikan dekat org tuh , we all pon belahh . haa masok dlm krete . sembang2 . than sampai rumah . enal bagi aku dua biji orange . masa dye nak belah tu , aku ada buat kat dia sesuatu , haha . aku letak dua biji orange tuh kat dada aku , alaa paham2 jelah oke , tetttttt

than balek tuh , aku bkk fb aku . aku tengok wall diorg cakap aku ni tinggi . oke thanks all ^^ (jangan mara)

thanks make me happy : syira,shasha,kyra,naim,hanie,enal dan lain2 yang aku tak kenal sangat ;)
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi