PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

hello

aku pelik dngan budak facebook zaman sekarang . bnyak yang aku tak berapa nak suke . tapi ada yang kdg2 tu aku buat ;D kihkih . sbelom tu sorry aku cakap sape yang terasa tu , aku just bagi pendapat oke *mampuih laa sape yg terasa tuh ! hahaha

1 - ape jadah nye suruh org like status dia --' bukan suruh act , tapi tulis kat status dia suruh org like , hahaha
contoh :


status atas ni aku boleh trime lagi sbb ramai yang like . haha gmbar aku amik kat internet jelah , hihi . tapi kalau dah takde sape like status dia mmg segan wehhh --' contoh :

sumpah segan , HAHA . aku pernah jugak buat mcm nih , tapi sekali jelah . yang bnyak kali tu bukan ke org pandang mcm tahpape pulak ? no comment ~

2 - posing maut pulak , hadoii kau tu dah laa perempuan . aku ulang lagi sekali , perempuan ! dah elok pakai tudung semua tuh , tapi posing tunjuk lidah . ape jadah nye wehh . kalau yang tak pkai tudung pulak , aku rasa tak payah laa tunjuk lidah ape semua tuh . mak aku kata mcm lucah pulak kan :p act aku tak kesah nak tunjuk lidah ke ape , tapi jngan terlalu menunjuk . sikit dah laa . ni dah mcm nak mampuih je aku tengok , HAHA . elehh wekkk :p


tapi kalau lelaki yang buat comel jugak kan ? kahkahkah ;D lelaki takpe sbb dia lelaki kan . kalau prempuan kne sopan sikit *aku backup lelaki wehh . lagi satu , aku tak suke JB !

3 - about IM pulak . grr geram aku tengok IM mcm celaka ! pergi mampuih laa nak balas ke tak . peduli ape . kesah ? dia tak tau ke org tu tngah bz ke ape kan . main cakap jeh 'sombong!' . seumur hidop aku , aku tak pernah kata kat IM org tu 'sombong!' . myb dia tngah bls wall org ke kan . kne lah paham sikit . tak kan IM dia sorang jeh yg penting . bongok !

4 - 'hey you , i out dulu oke' <--- mesti korang pernah dapat wall or IM mcm ni kan ^^ hadoii ape lahh , kalau nak belahh tu , belahh cepat sikit , HAHAHA :D aku baru nak halau kan , kuikui

5 - gambar ? gambar aku sukehati aku lah kan ? haha . ada budak tu jeles dngan pic aku . dye kata pic aku hancor laa ape laa . than dia suruh blaja lagi edit pic . aik ? aku edit pic ? bila pulak , yang edit tu kawan aku . kalau nak sound org tu siasat dulu oke buduh ! kalau tanak siasat pon tengok pic kau dulu , sape lagi oke , kahkahkah . lagi satu , aku tengok pic kawan facebook aku bnyak yg kne kutuk , alahaii ape nak jadi lah dngan budak fb zaman skarang . lantak diorg lah nak pic mcm mne kan . hishh jeles tak bertempat .

p/s : sorry if terasa . just cerita jeh . haha --'
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi