PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

jom saya belanja

*nak awekk nak awekk

sudah bertahun aku single. aku ni kuat memilih. nak yang betol-2 perfect dan mengikut taste aku. buat masa skrg ada, tapi sombong. mcm mana nak ngorat, ewahh :>

aku suka prempuan yang memakai tudung. seriously ramai lelaki yg suka gf dia tak pakai tudung(free hair)
aku suka :> terutama yg ikut trend mcm hana tajima n yuna. lagi la aku suka, looks cute aite ?

aku suka prempuan agak ganas. hmm dlm istilah pengkid, haha. tapi takde lah pengkid mana -,-
dia mesti mantap *penting ni wajib ! haha
then dia mesti ambil berat pasal aku. kaya sbb aku nak kikis harta dia. pastu aku rampas syarikat bapak dia, muahahahahaha *pandang atas gelak besar mcm org gila

aku banyak berangan laa wehh pasal girlfie ni -_____-
dlm mimpi aku, tak lain dan tak bukan. mesti pasal aku dgn gilrfie aku. hmm dlm mimpi aku tu prempuan tu banyak muka cantik-2 aku reka. hahaha baru romantik kan :>
nak jadi pengarah filem letewwwwwwww :p

aku jugak suka prempuan yang senang nak pegang. jangan pikir lain lah gila -,-
pegang tangan je, haha. then aku nak bawak dia jalan-2 dekat taman. kat situ aku suruh bdk-2 skolah buat bentuk love dari bawah. aku dgn dia duduk atas melihat bdk-2 tu buat bentuk love. tapi tak jadi bentuk love. time awek aku pergi tandas. aku ugut bdk-2 tu suruh pulangkan balik duit upah yg aku kasi kat diorg. diorang pon nangis balik rumah. tapi aku peduli apa :D haha. time dia keluar tandas, dia mesti suka punya. time tu dia kata "ohhh abang didi, kau sungguh romantik. aku tidak pernah berjumpa lelaki sejati mcm kau". then dia mesti merapatkan muka nya di muka aku. aku pon apa lagi, bibir ke bibir ahhh HAHA. dgn slow-2 aku pegang pinggang dia, belai rambut nya, dannnnnnnnnnnn *stim lah tu ! hahahahahahaha

buat masa skrg dekat dlm facebuk mmg ramai yang cantik dan mengikut taste aku. dari segi pandangan jelah. kalau prangai aku taktahu pulak kan. tengok-2 prangai bernafsu binatang, wakakaka lagi best
oke stop berangan didi -________-

takpun aku cari dekat universiti jah. kan ramai cantik dan pandai ^^ aku buat-2 laa terlanggar sorang minah ni time nak belok. pastu mesti buku dia terjatuh. than aku buat-2 laa mintak maaf n tolong dia. then aku ayat laa dia sikit-2. kata lah "ehh sorry sengaja langgar tadi. awak pelajar baru kan?"...."ohh sokey. yup saya pelajar baru. ehh dekat sini mana library ea?........."ohh dekat sana tu haa. jom saya bawak awak. yg tu pon err kalau awak sudi lah" *kemon didi kemon didi you can do it........."ohh boleh jugak tu. jom :)"

then aku buat-2 laa ternampak pakcik es-krem tepi tu. mana sesat pon aku taktahu. aku main rembat jeh, haha xD

aku : ehh saya rasa nak mkn es-krem laa. jom?
my taste : hmm sempat ke?
aku : sempat lah awak. sekejap je.
*pergi beli es-krem, haha

aku : nah untuk awak.
my taste : thanks ^^ *asal aku pulak kene blanja -,- beli ah sendiri !

tiba-2 dtg sorang prempuan jual teddy bear *mengarut dahh didi niii .___.
then aku beli untuk dia. pastu dia kata aku ni baik. last-2 kami pon couple dgn bahagia~

tiba-tiba datang lelaki hensem ngorat awek aku. apa lagi, nahhhhhhhhhhhhhhhhh aku kasi penumbok sebijik kat muka dia. dia pon nangis. bagi tahu mama dia *dia tepon guna public phone jee
oke stop mengarut !

dia memakai tudung dan trendly. nama dia sedap. aku terjumpa dkt sibling facebuk buddyz aku sorang nih. aku add dia, dia tak approve. aku delete request balik sbb myb dia tak perasan aku sbb aku sorg je yg terperasan. aku add dia balik berulang kali. tapi dia tak app. idk why :\
mmg cadang aku nak berkenalan dgn dia. tapi tak kesampaian.

aku kalau dpt girlfie yg mengikut taste aku, aku akan jaga dia elok-2. aku buat baik dgn dia. sbb ini boleh merubah prangai aku menjadi rajin dan baik, ngeeeeeeee *senyum nampak gigi
dekat facebuk aku jeles tngok pasangan couple. bertahan je aku tengok. romantik plak tu. pehh pehh -,-
prempuan suka lelaki main guitar kan? oke aku akan usahakan 

  • benda yang kita nak tu takkan dpt, benda yg kita taknak tulah yg dtg berguling-guling

buat masa sekarang aku tahan dulu. tunggu dekat universiti. myb ada :) bye - abang single, ewahh

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi