PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

yey dah nak rayeww !



assalamualaikum you allzzzz *merecik air liur. ewahh berspeaking pula. halamakkk aku selalu berjanji yg setiap bln mesti active dan update blog, tapi ..... hehe sorry :3 *biasa lah bz buat kuih raya
cakap pasal raya, alhamdulillah dah nak raya pon. punya lah semangat dari bln lepas aku tggu,
setiap mlm berulang kali aku kata 'bila nak raya, bila nak raya, bila nak raya' *lebih kurang lah kot :p

ramai yg suruh update blog dekat twitter dan facebuk, oke lah sayang, abang didi update lah ni. muahahaha
tadi kan kita kata camnik kat status facebuk :





tapi kan aku rasa sebersalah. ingat dua tiga org je komen, haha skali lebih dari 30 org. sorry lah tak dpt letak muka korang. printscreen pon jadi lah ye :p
lagi pon, kalau letak muka kau boleh hang lappy aku ni, betol cuba test. haha. 
ni dia comel dan hensem kita. thanks sbb komen. sayang semuanya -,- baldi please~


*tekan gambar untuk lebih jelas. bagi yg buta baik jgn tekan



wahh ramai yg nak kan. cuba tengok komen bawah skali, takleh blaa oke, hahaha. tapi sorry lagi skali. tak dpt letak muka sorg-2. ni ucapan hari raya buat saya untuk korang smua yg komen tu <3

to : my komen facebook *broken english
from : didi wuhuuu ^^

hello to all my facebook friends. saya didi mengucapkan selamat hari raya buat semua. cadang nak buat vid aku nyanyi lagu raya, tapi tengok lah mcm mana. hahaha nanti meletop pulak laptop kau xD sorry kalau selama kita kenal ni aku ada buat salah ataupon tersilap cakap yg menyakitkan hati sbb tu mmg niat aku, HAHAHA. nanti raya jemput lah dtg rumah, rumah aku sntiasa terbuka. tapi dtg tu kne lah bawak awek ramai sikit, hihi. bagi yg tak puasa pulak, duit raya korang kumpul tu kasi kat aku tau *ehh tak puasa tu mcm aku perli diri sndiri -,-

yang benar lagi baik,
DIDIWHOAA


tak lupa juga hari kemerdekaan. alhamdulillah dah merdeka yg ke-54 :) btw, page 'kau diam boleh tak?' and 'sembang nak pumpang pumpang~' yg aku buat dah pon mencecah angka 16,000 yg like. thanks :>
pandu cermat tau bagi yg balik kampung tu. byeeee *sambil lambai tangan



*kad sebenar kalau aku bagi betol-2, haha



thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi