PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

betoll ke ?



its about dance . oke aku nak bagi tahu , kecik-2 dulu kan , aku suka sngat menari terloncat-2 kat atas katil smpai runtuh aku buat . ahh lantak laa , its my own life , wahahahahaha :D
aku teringin gila nak dance dgn wakaka crew , HAHA mcm dapat . tapi tidak kesampaian sbb aku bkn nye tahu sngat step menari mcm diorg xD

tiba-2 dekat 8tv ada keluar showdown , aku rasa mcm perghh dekat situ lah aku nak tngok gaya n step diorg menari . mmg gempak habis . time giller battle vs wakaka crew , aku sbenarnye support giller battle , haha . than wakaka mng . aku suka wakaka pulak xD aku bagi tahu mak aku , lepas SPM aku nak join showdown . mak aku kasi , tapi mcm biasa lah bapak aku plak yg lebih-2 -.-"

dekat meja aku , ada aku letak gambar wakaka crew , aku rasa semart sangat *oke gedik
aku just tahu moonwalk jah , yg lain-2 entah ~ HAHA . masa kecik-2 dulu , aku selalu buat backflip kat katil , abang aku berasa cemburu melihat ku . aku rasa bangga *cacat -,- haha .

ape yg aku suka dgn break dance , skill dye smart , cool n awesome () dressup dye pon gempak jah pkai kasut vans seluar skinny , HAHA . kawan aku ada bagi tahu , aku bdn kecik tapi tak reti breakdance tak gempak lah . oke now , aku nak belajar *tapi lepas spm sbb , aku lepas spm dah boleh stay kualalala lumpur , HIHI

tapi kan contoh laa kan ape lah kan kalau lah kan , oke cukup ! kalau lah kan aku dpt masuk , aku nak letak nama crew aku , dididi crew ~ HAHAHAHAHA bongok bongok jeh





style tak ? haha . sbenarnya mak aku penari , lupa nak kasi tahu -.- tapi dye ajar budak-2 lah . kalau dye ajar breakdance mmg gempah habis laa , makcik buat breakdance ? mcm mana tu ? mau masuk surat khabar . tak pon berita . lagi teruk masuk oh!media ~ HAHAHAHA

hope aku dapat laa jadi mcm mereka-2 kat luar sana yg berjaya tu , haha kbye
lagi satu , aku single ♥.♥ :D

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi