PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

functionnnn



hari paling malang untuk menyambut hari guru, har har -,-
aku sbenarnye tak suka pergi skolah. tak ahu lah kenapa :\
myb aku suka rezeki datang sendiri mcm exam tiba-2 dpt no.1 kan *melampau, kihkihkih

aku kunci jam untuk bangun ke sekolah *blackberry kan
kau tahu lah kan bangun pagi bukan nye senang. rasa mcm ada berguni-2 beras kat mata ni.
setiap pagi aku kne tunggu turn untuk memandi kan diri aku nih *ewahh
you know what. ini lah time first aku bangun smpai lah aku gerak pergi sch, dan ...

6.00 am : aku bangun sbb jam dah memekak. bila jam bunyi aku hempok dengan guitar. the end jam dah jahanam aku rasa happy

6.05 : aku menggeliat sbb itu time paling best. erggg ahh aww <-- bunyi menggeliat xD mcm biasa, smua lelaki akan stim bila bangun pagi *aku tak pikir lain ea, korang pikir apa ? haha

6.15 : bapak lama aku menggeliat, haha. well its my style ~ aku bangun untuk mengambil tualalalala. than masuk bilik air.

6.30 : aku dah habis mandi. err sebenarnye aku habis mandi pukol 6.45 HEHEHEHEHE

apa yg aku buat dlm bilik air selama 30 minit ? -,-"
5 minit encing dan eyak *ayat manja hikhik 5 minit sangkut tualalala *sangkut dgn kemas mmg lama. pembersih kan ~
5 minit mandi. 5 minit sabun. 5 minit lagi gosok gigi. 5 minit lagi check smua air dah ditutup. 5 minit ambil wuduk. 5 minit lagi berlakon dlm tandas takpun nyanyi lagu negaraku. 5 minit selebihnya aku pakai tuala dan nyanyi lagu "ohh meee gosh ! oh meee gosh !"
nampak cacat, sorry ;p

than memakai baju skolah. sekolah henry gurney kan ~

-sampai sekolah-


aku dtg skolah mcm biasa. than cdg nak ponteng -,- sbb aku mls lah nak sambut hari guru nih. tapayah sambut sbb aku err HEHE
aku lepak dgn kawan aku kat kantin. lepas bunyi loceng smua kne pergi dewan.
aku duduk bersila kat tempat parking cikgu. time tu semua dah gerak dewan. cuma tinggal aku dgn 3 org lagi kwn aku. kitorg sembang pasal bdk kene tumbok,blue ~ hihi



than aku nampak kereta kancil masuk skolah aku. OHH MEY GOD ! tengok nombor plat mcm kenal. skali bapak aku daa. nak haraammm kantoiii ! kwn aku pon suruh aku nyorok kat depan kereta cikgu. aku pon ape lagi nahhhhhhhhhh terkedek-2 lari mcm unta *comel sikit bunyinya

bapak aku dah blah aku pon sambung lepak balik. skali cikgu fadh nampak daa.
dia pergi dekat kitorg dengan moto nye, than kata :

cikgu : buat apa, masokk !
kitorang : lahh dah mula kee. ingat belom lagi. cuba tengok jam. nahh dah mula rupenye *ayat je lebih tu sbb kitorg dah rancang awal-2 buat ayat, haha

tapi kitorg tak masok. we all gerak tandas dulu yg bau agak memwangikan ~
than rancang nak lepak kat kelas. kelas kan kosong masa tu. masa tngah lari naik tangga tu aku ada buat slack sikit. tersepak pintu kelas. nasib bdk kat dewan tak nampk. fuhhh lega
masuk kelas than tido. haha. skali cikgu praktikal nampak daaaa
mcm biasa merangkak lari. kitorang nyorok bwh meja cikgu. jantung rasa nak terkeluar. than sambung tido balik. masa nak turun tu buat muka selambar sambil libas rambut

p/s : sorry aku dah lama tak update blog. sorry jugak sbb korang tertunggu-2 suruh aku update. lepas ni aku akan active kan balik blog ni. bye byo .!.
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi