PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

taken ♥ ewahhhhhh

 


mcm yang kita tahu. facebuk mmg untuk mencari kawan dan awek *wajib
kalau dah ada facebuk tu kan, than di add sekadar nak penuhkan friends list, pastu bangga dgn kawan-2 sbb dia ada 4000+ kawan. dari situ lah dia mula lupa diri. ketepikan kawan. seronok apa yg ada tntang facebuk. tapi dia tak sedar dia yg add org tu smpai penuh friends list dye, haha stok kne gelak sopan jah, hikhik

seperti yg korang tahu, ataupon ada yg tak tahu. haha haritu aku buat relationship dgn seseorg yg aku sayang sangat ^^


sorry aku tahu ada yg termuntah. ataupon ada yg terus shut down lappy dia, kahkah
ramai yg terkejut bila aku relation dgn juliana evans. well dia dah jadi awek fake aku, haha
mcm ni lah jadinya bila org single kesunyian xD lol
apa yg menggeramkan aku ialah, aku app org haritu. than dia tak kata thanks pon dkt aku. sesetengah ada yg kata thanks. i appreciate it <3

than aku bkk la juliana punye facebuk :>
sekali aku rasa mcm nak tergelak pon ada, nak hempok lappy ni guna tangan pon ada. see what happen to my lovely girlprennnnnn friend reguests ! oooo meeee goshhhhhh :O




eee geramnyewww lah -,- pfftttttt
juliana evans berkata, ewahh : semua semua semua yg add gulprenngg didi ni ada mutual friend dgn didi whoaa. pelik lah kita. yang didi app tu, smua add kita. kita pon tak tahu knape, pelik. sian didi cause diorg tak ckp pon "thanks app" kat dia. sian kan hikhik padan muka :p
myb kita ni cantik kot. tu psal diorg add kita *opss perasan kan?

didi my hubby pulak nak ckp(cehh mcm tngah telepon) : ooo mmg kantoi lah dowl add awek aku -,- agak-2 ah. penat aku app kau, than nak add awek aku pulak. klau kata thanks kat aku takpe. ni berhabuk wall aku. buat semak friend list jah. tuihhhhhhhhh *sorry merecik sikit air liur

itu baru juliana evans my girlprengggggggg *sorry perasan
ni pulak aku buat saja-2 fake facebuk tom anderson.
kau ingat lagi tom?
alaaa yang waktu myspace tu, dia lah yg punya. haaa *sambil mengorek hidong

awak smua tak ingat ke? :( sian tom. alaa yg profile picture letak gambar jari tunjuk bagus tu *bagus ke dia?
kita bkk lah kan, skali 19 friend requests -,- oo tu kita tak kesah,
sbb sbb juliana lagi terok dari tom, hihihihihhiihi

lepas ni kalau sesiapa jelah kan ada add orang tu, kata lah thanks kat dia :> penat dia app korang. lagipon facebuk untuk kenal-2. kannnn ^^ bye







thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi