PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

milano dengan milo ais mana sedap?

*aku bangga pakai spec


gmbar takde kne mngena :p oke heboh mengenai prempuan tiada dara. siapa dia? siput sedut bukan nama sebenar. aku rasa korang dah tahu kan banyak cerita tntang dia sekarang ni. aku ada dua soalan dan banyak jawapan untuk ini semua *cita-2 aku nak jadi wartawan. k takde kne mngena. kedua-2 pihak aku sokong dan setuju. dengar cerita, dia bangga dgn apa yang dia ada #tiadara

lets we start !

fanpage : yeahh kecoh satu page sampai beribu-2 org like page dia. bukan setakat page dia, page anti dia, page anti dia bangga tiada dara, page itu ini sampai lingkup satu facebook penuh dengan nama dia jah. naik jemu aku membacanya. apa yang pelik, pihak oh!media tak ambil tindakan ke? haha asyik masuk video tah pape je. cuba kasi status mengenai fanpage yang menghina org. boleh jugak bagi admin page tu sedar. kann~

apa yang aku suka tentang fanpge ni ialah, dia bagi milano sedar dengan tindakan dia tu. dia pergi tulis besar-2 perkataan yang dia tiada dara diblog dia n dekat wall dia. tak boleh nak besar lagi ke perkataan dia tu. skali dengan status dia. ohh lupa, skali dengan info dia. k aku tahu itu hak dia untuk buat mcm tu. tapi please, ini facebuk. dia ingat mcm dia sorang je boleh baca itu semua, kah kah kah *gelak sopan

tapi ada salahnya jugak buat page mcm ni. aku tak backup sesiapa dlm hal ini. aku cuma bagi pendapat tntang apa yang aku rasa. salahnye ialah, itu mmg hak dia. dia tiada dara tapi korang kecoh siap buat banyak fanpage untuk dia. fyi, pihak harian metro dah call dia -.- memang seronok laa. haha. kalau korang buat satu fanpage untuk dia takpa lah jugak, ni smpai semua nak "show all" apa cita? satu cukup kayh tayah bnyak-2. haha. lagi satu, jngan laa nak maki dia. ada sorang budak yg diberi nama unta oleh aku, dia kata adinda milano ni gampang apa smua, padahal dia tak tahu apa cerita tntg dia. sembang nak pum pang pum pang, tapi dalam kosong -.- *smbil mengunyah sirih

oke kita tutup cerita pasal dia. tak best tak gempak. kita buat hal sendiri sudah. dia tak kacau mak ayah kau, kau tak kacau mak ayah dia. korek idong pon masing-2 punya idong. lain lah kau terkorek idong dia. hehe oke 0-0 settle (Kalau page Adinda Evans cecah 10K pun, bukan boleh ganti balik dara dia tu)

ni aku nak cerita tntg budak facebuk dekat IM -.-
like a g shit ! smlm aku im banyak budak
aku saja tukar dp aku menjadi yg teramat kelakar, wakaka <-- kelakar oke -.-
than budak tu tak bls im tu. padahal selama ni elok je, nampak sngat memilih :o
ramai dah aku im guna dp tu. than aku tukar dp domo aku tu.
ewahh dan-2 nak tegur kan? ^^
mcm bdo. ini facebuk untuk berkenalan, bkn untuk cari kenalan yang bagus dan konon cool dp nya. fuck you :>

kbye *btw aku dah tukar relation dgn hana tajima. do jelous please :p
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi