PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

komen ke romen?

*mamaa nak shushu

hai everyone :p haritu saya ada hantar kat kawan-2 saya melalui text, hihi blackberry kan~
saya suruh diorg komen(kondem) tntang apa yg diorg suka tntang saya. ternyata hebad jugak komen diorg, kalah kak ogy komen, haktuihh *kene muka ko, haha. saya sanggup menghabiskan kredit semata-2 nak diorg hantar kat msj facebuk. siap sos topap lagi *buat muka sekupang. banyak alasan sesetengah tu. sbb saya menggunakan "i you" dlm text tu. dia kata aku ni terencat,sakit,gay,geli aku <-- ciss aku hantar kat smua org lah gila -,- ini dia antara yg hantar. saya ambil sikit je. taknak banyak-2 nnti ada org jeles, haha kbye

  • yasmin nabila

Hi.
Assalamualaikum didididididididdidididi!  K macam yang you suruh i sent ape benda entah you suruh nya. Haha suruh hantar perangai you yang i suka? LAWL kinda..tak tahu lah jugak. Yelah, kita takde ah baik sgt. Takde ah rapat sgt. Papepun i suka cara you layan orang. Sent something kat wall orang/i lepastu tak reply-reply. 2 3 hari baru menggatal nak reply. Perangai? Hm. I donno ah perangai perangai you. K, you suka berangan. Tengok relationship you dah tahu. 'In a relationship with..Hana Tajima Simpson.' Fuyo. Hari tu dengan Juliana. Haha manyakkkk lah you punya berangan. Didi! Suara macam pompuan~ Hahahaha lucu gila kot suara. Pondan  Haha takde ah pondan sgt. Kbye  Eh ngade lah pulak i ni, kejap pondan kejap tak. Eh mende you nak post apa i cakap ni dekat blog? Ah malu ah i >< Dah ah cakap cam tah pape je. K dah macam takde benda dah nak cakap nya. I'm sorry didi! Jom kenali saya dengan makin rapat.. Haha rempitZ benor~ Take care tau didi!

Much love,
Bella.

  • lulu realla

ohh ! didi you text i suruh i story about you ! whoa , menarik but i tak kenal you rapat sangadd . but , i try oke :') chaiyok Lulu  . didi niy kan baek and hormat someone . yangg penting didi suka sangadd berangan ! HAHA XD tengok ah relationship dea . haiyoo --' taa salah ryte naa berangan mane tau one day terjady kan ? aww  i respect dea sebab dea pandai jage aty kawan dea but kawankawan dea yangg taa reti jage aty dea . you kena sabar oke , biasa lha manusia  didi i suka kawan dengan you sebab you bukan FAKE punya orang ! you buad ape you nak buad XDD ! i like that >.< didi niy pun ade masa sombongg sangad * bweekk ;p belasah you kang ! haha . btw , last i naa say DIDI SEORANG YANG HANDSOME  * jangan marah XP

  • akbar azman

Hi Didi. Hahaha. Benda yang aku suka pasal kau ialah kau tak fake. Takde nak cover2 macho, I mean macam kau update status kau. Kau cakap apa yang kau nak. Kalau kau geram ke kau luahkan je. Takde mcm sesetengah org yg nk cover semua status best2 la. Then pasal gmbr pon kau tak bape kesah sgt sebab yelah kau jadi diri kau sendiri. Then, kau happy go lucky, friendly, gila2 sporting and kelakar. Hahaha. TQ

  • mia dzul

Didi , hmm apa ade kat kau eh ? aku tgk takde pape pun , hahaa chee jangan amik hati , amik limpa je  haha . kau best apa , kwn ngn kau sporttingg je . haha tapi kekadang kau nak duk sentap . blah aa! aku benci laki menyentap nih  . haha . dulu kita gaduh skng kwan . haha bapak pelik . kau suka tgk status kau yang best-2 and aku suka cmmnts dngn ayat aku yang best-2  haha jangan marah nohhh . kate sayang aku *HAKTUIHHHH* , haha apa-2 pun kau kwn aku , walaupun pendek mana kau , kau tetap kwn aku . HAHAH thnks be my friends la getik pendek !  tu je aku nak tulis , ingat nak kutukk kau , fikir kau nak masukkan dlm blog kau . tuh aku yang mempunyai hati yang baik plus muka yang comel nih pun malas nak kutuk bebanyakk  HAHAHA


  • myrol roar


pade aku kaw baik lah. Suke tolong orang, lagi2 pasal blog. Tak pernah berkira. Kaw pun selalu tlong aku mase gadoh nan zzzz tu. kaw jadi aku punye spycheck sini sane bukan senang nak cari orang mcm kaw. ibarat korek tanah mencari emas. bergelak semua dengan kaw. kaw pun bole dipercayai. rahsia aku nan kaw semua dalam poketku lah. Tu aku tak kisah nak tlong kau sebab berbaloi lah aku tlong kaw. Sebab aku susah kaw tlong, kaw susah aku tlong lah pulak. Series kot kite baru jumpe betul2 face to face tahun ni tapi rapat dah macam dari kandungan dah berfb HAHA. Walaupun baru kenal kaw macam adek beradik. Aku pun selalu cilok kawan fb kaw sebab kaw femes sangat.
ade sahaje orang like status .

DIDI TERBAIK



nak menangis aku baca komen diorg T.T  mia komen mintak kaki doh, serius ckp. haha
habis kredit aku hantar dekat 27 org :) yang komen berapa? cuba kira, tak terkira kan?  *perli habis
k aku mrajuk dgn sape yg tak hantar n bagi alasan "no idea lah didi"
k aku paham. aku ni cuma seseorg yg bercakap sorg-2. bye take this .!.

p/s : jangan cari aku lagi *libas rambut kene mata org sbelah nangis bagi tahu papa




aku ada twitter, kau ada? --> http://twitter.com/#!/didiwhoaa
thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi