PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

shaheizy sam

*ko pernah tengok batman senyum? camni lah muka dia bila senyum. haha takde kne mngena bye

aku selalu tulis tajuk entry yg takde kne mngena dgn jalan cerita aku, HAHA
sbb bila ada org tulis dkt google.com, mesti keluar punya blog aku xD nak majukan blog gituu ^^
jangan tiru oke, wakakaka tah pape.
aku ni setiap bulan mesti update blog. bapak lama ckp kau, kata kauuuu *mulut muncung
kali ni aku nak update pasal keluargaku bercuti, HAHA tak pernah aku cerita pasal family aku bercuti kan.
time ni masa aku form1 or form2 myb :)

lets start bebehhhhh *merecik air liur

masa tu kami sekeluarga berada di sungai buloh untuk makan-2 sbb dlm perjalanan nak ke petaling jaya
masing-2 pilih makanan. aku amik kek. ohh btw masa tu opah aku ikot. kalau nak kenal dgn lebih rapat opah aku, sila add dia dia facebook : opah milano rawkk (full)
yg tu pon kalau boleh add lagi sbb acc dia full. ko poke dia <3 haha

then akak aku beli majalah yezz, aku dgn dia suka artis-2 ni, HAHA terutama bab gossip kan,
then selepas dah smpai kerumah saudara aku kat PJ. aku duduk luar jap nak tengok suasana jalan KL.
err -,- aku boleh kira brape ramai yg pakai tudung, hahaha *perli habis
then aku tak ingat bila, kitorang pergi mandi di wet world shah.alam.


  • location : wet world s.alam
masa smpai tu, aku rasa excited sangat. aku pon terus bkk baju dgn seluar. tak sempat ayah aku nak parking kereta, wakakaka tipu -.-
bila dah menjejaki dicounter ticket tu, ayah aku dpt free je masuk :D haha
org tu kata ayah aku "warga mas". tua sangat ke, ayah aku cover kehenseman beliau. yelah kan, siapa tanak dapat masuk free~ haha
kene ukur ketinggian dulu kan sbelom nak ambil ticket? org tu mcm perli aku je. tahu lah aku ni tinggi. ewahh

then abg aku pergi beli double pelampong yg besar tu. kami pon naik gelongsor terpanjang di asia,
masa nak naik tu, adik aku kne naik dgn aku sbb bagi seimbang pelampong tu,
bila time kitorang naik, mmg tapayah ckp lah kan, semua menjerit mcm org gila

aku : wehh oke tak ni? *duduk belakang
adik aku : ote ote hikhik *ayat manja oke, haha *duduk depan

skali time benda tu gelongsor, pehhhhhh ckp kau. adik aku menjerit smpai satu wet world pandang. pinggan cawan smua pecah. pelampong bocor, haha lagi skali tipu. tapi yg jerit tu betol ;D
then aku rasa mcm takot sbb adik aku ni kecik lagi taktahu apa-2

aku : u kau oke tak? *ohh sbelom tu. fyi aku panggil adik aku "u" haha
adik aku: arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aku : ehh kau oke ke tak ni *sambil menjerit smpai terkeluar urat tengkok
adik aku : ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh woooooooooooooooooooo
aku : kau oke ke tak. bangang bongok !
adik aku : ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *lagi panjang
aku : ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *join skali, HAHA

bila dah smpai penghujung nak landing tu. terpelanting aku dgn adik aku, wakakaka
skali aku tengok adik aku dah nak tenggelam. aku pon tarik dia naik atas,
tengok-2 aku pulak tenggelam, haha. nak buat mcm mana. aku ni dah laa tinggi
last-2 ada abg tu tarik kitorang. masa tu aku tutup muka pastu aku tak mengaku yg tu adik aku, hahahahaha
malu bhaii. then ayah aku tergelak tengok kitorang. pastu aku pergi main katak. benda ape tah ada katak besar kat situ.
ohh baru aku tahu, akak aku masa tu kne sound dgn abg penjaga kolam air panas,
sbb akak aku pakai seluar lain. elehh abg tu, nahhhhhhhhhhhhhhhhhh penombok sebijik
then kitorang pon balik.

selepas tu kami bercuti di cameron higland. tak best pon tempat tu, cuma ada beli belah je,
tapi time tu seronok sbb masa kami pergi tu, cameron masih disuhu yg sejuk.
tambah lagi masa tu hujan. mak aku pulak ada kerja sikit dkt hotel tu *pengacara majlis

ini lah kisah keluarga saya. semua dah besar, so bercuti dgn keluarga tu semakin berkurang, huwmm :|

nak buat entry pasal aku lemas. tapi panjang sangat cerita ni. mls nak sambung dgn entry kali ni. so lain kali jelah oke. bye all, hikhokhok

thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi