PhotobucketAngkat kaki! Ini satu rompakan. yang hensem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam TENOK tu, jangan pura2 baca depan PC! haha oke gurau je. hai strangers? smoga enjoy membaca oke Photobucket

nak wet rayewwww



assalamualaikum semua :> ewahhh lama betol aku tak update belog, hahaha sorry,

bila aku bukak twitter ramai yg suruh update blog gila gila aku.
aku tak bls, aku buat-2 tak nampak,
kali ni aku nak update pasal masa aku kecik-2 dulu time puasa. ehh silap, time tak puasa xD
nanti hari isnin aku update lagi pasal permulaan puasa. terasa seronoknya ^^v

masa aku kecik dulu, aku slalu jgak lahh curi makan kat dapur. time org takde,
aku pandang kiri kanan depan belakang bawah atas, oke line clear. masa untuk tercekik
aku slow-2 bkk peti ais. aku amik kurma yusuff taiyobbbbb *sambil membisik dekat kurma yg aku pegang tu
aku bawak kurma tu menonton tv. masa tu rumah kosong. aku pon makan kurma tu,
tiba-2 aku rasa sebersalah -,- makan sebijik je pastu kenyang. baik tapayah mkn, muahahahaha

time malam yang paling aku nanti nanti kan. aku pergi ke bilik aku.
aku amik mercun yang aku simpan untuk dibaling di kampung sbelah,
bila time nak kluar rumah tu, mcm biasa lah. aku simpan mercun tu kat poket, HAHAHA
aku dgn kawan-2 aku menyorok di tepi semak samun. kami mendirikan meriam besi.
tiba-2 terdengar satu letupan. tengok-2 kampung sbelah sudah menyerang,
kami terus memasukkan peluru didalam meriam buatan sndiri,
kebabommmmmm smua meletup. kwn aku yg lain sangkut atas pokok,
aku sorg je oke and stay lagi kat situ. sbb aku tengok dari jauh. padan muka diorg xD hihihihi

aku rasa nak berniaga lah time puasa nih. untung banyak. siapa nak sila order ye,
ada gifs dia. sebuah penginapan di hospital terdekat


  • mercun bola : RM 10.00
  • mercun papan : RM 20.00 
  • bunga api : RM 1.00 SEIKAT 
  • mercun pop : RM 1.00 *untuk kanak-2. untuk dewasa mercun k-pop
  • PM ME. HARGA TERHEBAT !


mcm biasa. mesti ramai yang lambat bangun sahur, haha semestinya korang ngantok sangat ~
lelaki kalau bangun pagi mesti stim punya. mata je stim, korang pikir apa? hahahaha
time nak bangun tu, aku ada cakap sesuatu kat mak ayah aku ^^

mama papa, ewahh : nak minum apa pagi ni?
didi hikhik : saya nak ho ho ho horlicks *cakap serentak dgn adik beradik aku
pastu bila dah hidangkan makanan untuk bersahur. aku mesti org pertama yg amik nasik.
aku buat-2 laa lambat sahur sbb kalau lambat kan sahur dpt pahala <3

aku : satu untuk mama. dua untuk didi. dua untuk papa. tiga untuk abang. empat untuk kakak, enam untuk adik *dan diikuti smpai seratus

bila time nak raya pulak, aku slalu dtg rumah org. niat aku bkn nak makan tapi nak duit raya,
bila pakcik jiran aku dengar suara aku, msti dia kunci pintu,tingkap,tutup tv. sbb dia tahu aku nak duit.
tak main ah duit hijau. aku layan merah je, muahahaha *tengok atas smbil pegang duit

tapi kan kan kan. bila puasa kita rasa lapar je sepanjang hari.
bila start raya, petang tu tak makan pon takpe. kenapa? haiyoooo susah camni, hahaha
tapi skrg dah besar, myb duit raya pon berkurang.
tapi takpe ! aku akan ugut ayah aku suruh bagi duit time raya,
sehari duit skolah 3 ringgit. sebulan? jap. 3 bahagi 31. haha betol ke aku kira? entah. sivik aku lingkup

sebelom tu, aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam. jauhi makanan,minuman,dosa. selamat beramal ^^ nanti bagi lah kad raya.

alamat rumah didi : 123 taman permainan. jalan terus belok tepi, nampak traffic light terus lagi. rumah warna warni. 32040 seri manjung, perak darul ridzuan.

p/s : PUASA JANGAN TAK PUASA. UPIN DAN IPIN PON BOLEH PUASA PENUH. TAKKAN KORANG TAK BOLEH xD


*apa tengok tengok ? hahahaha



thanks sudi baca. ingat buta huruf tadi